fredag 16 november 2012

Snus,godis och för lite träning.

Igår kom jag iväg och simmade 2200m i en timma. Låg och matade längder utan farttänk och periodvis hittade jag någonting som kan räknas som flyt och fart men i det stora hela var det ganska slitigt.
Jag är inne i en riktigt dålig period nu. Äter gärna extra godis, dåligt humör, trött. Jag har DEssutom börjat smygsnusa igen. "Jag är en SOPA" jag vet :(.
Nu har även pulsen börjat stiga helt omotiverat igen. Ligger på 70-80 i vilopuls när jag sitter ner helt vanligt. Jag är orolig att det slutar som i våras då jag fick dras med skiten i 4-5 månader och sedan avslutade med hjärtrusning två gånger på 2 veckor, sedan lugnade det sig helt plötsligt och har varit lugnt sedan i Augusti.
Det kan ha att göra med den för mig stora träningsdosen de sista 2 månaderna eller så är det bara sviterna efter 6-timmars som fortfarande sitter i. Måste nog inse att jag kanske behöver någon vecka totalvila efter en sådan utmaning. Jag hoppas på det ialla fall, annars får jag väl helt enkelt grotta ner mig höstdepressionen och köra toktråkigt lågintensiv träniing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar