måndag 18 november 2013

4 gympass denna förra veckan.

Förra veckan blev det fantastiska fyra pass på gymet. Spinning,Bodybalance,X-fit och Bodypump.
Aldrig tränat så mycket på gym i hela mitt liv tidigare.

Nu har jag signat upp mig på ett år på Onyx i Borås så nu måste jag träna som en tok för att det ska betala sig. Anledningen till att det blev just Onyx är ju att min sambo tränar där så nu blir det lite pass ihop också.

Det är jäkligt ovant att träna så mycket olika muskler som jag gjort denna veckan. Känns som jag gått en ordentlig brottningsmatch, öm i hela kroppen. Det är både skönt och obehagligt på samma gång.

Det mest positiva är ju att jag fått till fyra pass denna veckan så nu är jag på igång igen. Nu ska jag bara få till 2-3 löppass och 2 simpass i veckan också så kan man ju säga att träningen går för fullt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar