torsdag 28 november 2013

60 minuter löparband....

Igår skulle jag kört bodypump men det blev knappt med tid så jag hann inte till passet. Då fick det bli 60 minuter på löparbandet istället.
Jag har nog bara kört så länge en handfull gånger tidigare då jag nästan avlider av tråkighet varje gång. Det var lite bättre igår då jag dels kunde kika på 3 olika tv-program och dessutom hade jag musik i lurarna.
Det kanske inte var så begåvat att springa på löparband i barfotaskor men jag hade tyvärr inte några andra med mig så det är helt klart lite öm i fotlederna idag.

Det som var positivt igår var att jag kunde hålla pulsen mellan 165-170 enkelt i ca 10:00 fart, när jag ökade lite så gick ju naturligtvis pulsen upp också men det är ju helt normalt så nu ska jag bara få upp farten och behålla en låg puls. Det blir nog enkelt.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar