fredag 14 september 2012

PB i morgon ?

I morgon är det dags för Kretsloppet i Borås. En 10 km lättsprungen bana. För några dagar var jag tveksam men hoppfull om jag skulle kunna slå PB och den känslan har inte ändrat sig. Då jag drog på mig kramp igår som inte släppt ännu så har jag inte en aning om hur det kommer gå. Kanske känner jag inte av vaden och krampen alls i morgon. Jag ska göra ett ordentligt försök på sub 45 är tanken. Blir till att ligga i ca 4:45 första 1-2 kilometrarna och sedan öka upp till ca 4:30 fart och bara hålla i så länge det bara går. Jag kan ju banan skapligt så chansen finns att jag ska klara det. Kan jag bara få en skön rygg att springa på, inte känna av vaden samt få fram tävlingsskallen så kommer detta att gå.

3 kommentarer:

  1. Lycka till!

    Äter du magnesium mot krampen? Massage ock kompressionsstrumpor tror jag också är bra.

    SvaraRadera