tisdag 30 juli 2013

Våtdräkt beställd igen...

Då min våtdräkt har gått sönder och jag misslyckades med min första beställning på Wiggle så har jag nu gjort ett nytt försök. Det var faktiskt jag själv som inte varit uppmärksam på att just den storleken jag ville ha var möjlig att beställa men inte inne på lager så jag har bara mig själv att skylla på...tyvärr  :D


Jag beställer en 2XU Z:1 Wetsuit idag ialla fall. Lite dyrare men också lite fräckare. Det är ju viktigt att se snygg ut under vattenytan. Beställde den med 6 dagars leverans så i mitten av nästa vecka bör den vara här, då hinner jag köra några pass med den ialla fall.
Det som är positivt är ju att man alltid känner sig snabbar i nya grejer så en önskedröm vore ju att jag pressade mina simtider också...man kan ju alltid hoppas.

När jag ändå handlade så kom det med en vattenflaska+upphängning som man ska ha fram på styret, en ny jättegul simmössa, fäste för flaska bak på sadlen.
Nu kan jag ha med mig fyra stycken vattenflaskor så törstig borde jag ju inte bli. Det försvinner dock en som jag ska ha slang och lagningskit i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar