onsdag 29 april 2015

Action Run i Borås



Anmälde mig till Action Run i Borås igår. Jobbet sponsrar med anmälningsavgiften så då var det ju inte mycket att tveka på.
Först skulle nog ett 10-tal vara med från jobbet men nu när det började närma sig så var det bara 2 kvar + mig nu då så nu är vi i alla fall ett lag på 3 st.
Hade det varit lite fler anmälda från arbetet hade jag nog skippat denna tävlingen. Dels ligger den 1 vecka innan jag ska på semester (typ träningshotell etc) och dels är jag inte riktigt i form för att tävla ännu. Känns som jag garanterat kommer skada mig på ett eller annat sätt då det inte bara är löpning utan en massa hinder på vägen också.
Det är alltid roligt med tävlingar för första gången och hålla igen är inget alternativ så jag får köra på så får jag bara hoppas att allt håller och jag slipper att ligga i solstolen och dricka öl hela semestern,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar