söndag 12 februari 2012

Längsta Långpasset någonsin..

Efter all sjukdom och skit är jag nu helt ok. Idag blev det ett långpass på 28,3 km. Detta är rekord när det gäller långpass. Jag drog iväg kl 09:00 med en kopp kaffe i kroppen. Bestämmde att jag skulle ligga i Pulszon 2 så 159 var tanken att pulsen som högst skulle gå upp till. Det gick bra i ungefär 13 km då jag stannade och tog en cheeseburgare och en kopp kaffe på Mcdonalds.  Efter detta så ville pulsen  gå upp lite så när jag kom hem så hade min medelpuls landat på 161. Det får väl räknas som ett godkänt pulspass ändå. Både km mässigt och tidsmässigt blev ju veckan godkänd ändå.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Kände det tungt?
    Jag gick typ in i väggen efter 24km idag.

    SvaraRadera
  2. Det var faktiskt helt ok. Lite stum var jag allt men jag försökte köra helt efter pulsen och inte så mycket på tiden. Detta underlättade och förhoppningsvis så blir återhämtningen kortare också.

    SvaraRadera