fredag 11 januari 2013

25m simning och 30min löpning.

Igår hittade jag äntligen en pool där jag skulle simma i. Efter mycket om och men med lås och annan skit så kom jag ut till poolen ialla fall. Det var INTE en 50 m som utlovat utan en på 25m. Jaja det får gå det också tänkte jag och hoppade glad i hågen i vattnet och simmade 25 snabba. Då kommer en kille och säger att här får du inte simma....då visar det sig att det är igentligen bara öppet för allmänheten att simma där kl 20:00-22:0. Jävla skithall. Varför bygga en stor basäng om man inte får simma i den. Jaja det var bara att byta om och åka in till hotellet och springa 30 min på löparbandet istället.
Idag blir det ingen träning alls då jag ska åka hem och sitta på ett plan i 10-12 timmar.
Skönt att komma hem och allt är som vanligt igen. Det är roligt att vara borta men underbart att vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar