tisdag 1 januari 2013

Summering 2012, 1:a passet 2013

322 pass, 248 timmar 145 mil löpning 85 mil cykel/trainer 49,4 km simning 42 timmar övrig träning Det har inte varit ett jättedåligt träningsår. Det är 70 träningstimmar mer än året innan så helt kass är det inte. Jag har ju som mål att komma upp i närmare 500 timmar innan Augusti i år så jag får nog börja växla upp redan nu om det ska vara möjligt. Lite nöjd kan man nu känna sig då jag verkligen fått in träning som ett måste. Nu mår jag skitdåligt om jag inte får röra mig minst 4 ggr i veckan så det får man väl se som något riktigt positivt. Idag startade jag det nya året med att springa 12,7 km runt Dalsjöfors. Det gick i ca 5:45 fart och det kändes riktigt bra. Skönt att börja året med en bra tur. Innan jag stack ut idag kollade jag pulsen och den var nere i fantastiska 50 slag. Hur skönt som helst. Jag vet att detta kan vara tillfälligt då det varit likadant tidigare men det är ett fall framåt och förhoppningsvis håller det i sig.

2 kommentarer: