lördag 19 januari 2013

Löpningen hopplöst efter...

Idag kom jag upp sent som varje Lördag trots att jag alltid lovar mig själv dyrt och heligt att jag ska upp tidigt och springa. Jaja klockan blev närmare tolv innan familjen var klar och vi kom ivög för handling etc. Jag fick då igenom att jag kanske kunde simma åtminstone när de andra var och handlade. Jag kom iväg på ett 1500m pass på 38 minuter där simningen var helt kass och det vara bara jobbigt hela vägen. 38 minuter är ju ialla fall mer än ingenting och det var fjärde simmpasset denna veckan så jag får väl vara nöjd med det lilla. I morgon SKA jag ta mig ikragen och komma ut på långpass. Jag kommer hata mig själv om jag inte fixar det. Ska lägga upp kläder mm och fixa allt idag så det bara är att dra på sig allt på 5 min. Då vore det väl själva fan om jag inte kan ta mig ut. 50 km löpning har det blivit denna månaden hittils vilket är totalt urdåligt. Mina 10 timmar i veckan är helt kört att uppnå om jag inte kan fixa detta med morgonträning, måste hitta ett sätt att motivera mig till att komma upp i ottan. Snart börjar löpartaävlingar etc på allvar och det är ju lite sent att komma på att man kanske ska träna lite löpning också i April. Jag känner mig som en total sopa just nu men det ska fanimej bli ändring på det. Orkar inte sitta varje veckoslut och lipa över utebliven träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar