onsdag 13 mars 2013

70 min trainer.

Igår orkade jag inte koppla upp hela paketet för att köra någon bana utan ställde bara upp trainern framför tv:en och körde med jämn belastning i 70 min ungefär. Cyklade lite med en fot i taget för att hitta rundtramp men det är helt omöjligt att hitta det ordentligt. Om jag kör så det är jättetrögt så går det men inte en chans om det är normal fart. Kankse sitter jag fel? Kanske är det mina skor eller trampor som inte är rätt. Jag vet ärligt talat inte men något djävla rundtramp hittar jag inte.

Hur viktigt är rundtramp igentligen ? Måste man kunna det ? Frågorna är många, svaren få.

1 kommentar:

  1. Det beror såklart på vem man frågar. Dessvärre minns jag inte vart jag läst det, men någon som hade undersökt hur de riktigt snabba cyklisterna trampar, kom fram till att de oftast var "mashers".

    SvaraRadera