onsdag 28 augusti 2013

Ultravasan 2014

Funderar allvarligt på att anmäla mig till Ultravasan 2014.
Den har ju "bara" hälften av höjdmetrarna mot BUM50 så det borde ju vara enkelt :D
Då jag verkligen vill utveckla min löpning så borde ju detta vara ett perfekt mål. Mycket långa pass i lite långsammare takt.
Visserligen kostar det 1250 kr men då får man ju springa i skogen i 10-12 timmar. Vore roligt också att vara med på premiärloppet.
Det som kan vara ett argument för att inte deltaga är att trithlon träningen i stort kommer ju garanterat få lida av detta men och andra sidan så kommer ju löpningen få en jäkla boost.

Om jag känner mig själv rätt så har nog detta grott in sig tillräckligt på en månad så den 22 september är det inte omöjligt att jag glatt anmäler mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar