fredag 13 juni 2014

Bikefit..är det värt det ?

 Igår gjorde jag antingen en av mina bästa eller sämsta investeringar i mig själv någonsin. Jag beställde en Bikefit. Tanken har varit att jag igentligen skulle väntat med detta tills jag köpt mig en riktig tri-hoj men jag vill verkligen hitta lite mera fart och jag undrar varje gång jag är ute om jag sitter rätt, etc etc så jag bestämde mig helt enkelt att nu gör jag det.
Kikade runt lite och fastnade för Probikefit i Göteborg. Klas Johansson som driver det har ju hur mycket erfarenhet som helst enligt hemsidan. Jag följer även en sida som heter johan2kona.com och han hade gjort bikefiten för en tid sedan och var nöjd så jag körde på det helt enkelt.
Jag har enorma förväntningar på detta och hoppas,hoppas så ini helv. att de hittar 1000 fel på mina inställningar så jag finner lite mera fart :D
Det kan ju också vara så att jag har helt ok inställningar och det bara är smågrejer att ordna till och då är ju 1700 spänn bortkastade, eller kanske inte ändå. Jag får ju ända lugnat mig så jag vet säkert om jag sitter bra eller inte.

ps. 10 personer från 30000 sidvisningar på bloggen. När jag nått 30k ska jag fira med att göra en armhävning för varje tusende visning. Räkna ut hur många armhävningar det blir :D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar