onsdag 4 juni 2014

Icke skadad och på G

Idag kändes lårmusklen i stort sett normalt så jag testade att springa på löparbandet i 5 km. Det funkade helt ok. Lite trött musklerna men annars ok. Det är verkligen dags att komma igång nu med löpningen när det bara är 80 dagar kvar.


Hittade en grupp på facebook som hette något i stil med "Vi som springer i Dalsjöfors.", där var det en medlem som skulle ut i morgon på en 15 km runda kl 06:10. Sagt och gjort, nu ska det springas femton kilometer tidigt som attan i morgon. Troligen är enda chansen att jag ska komma ut på morgonen att jag har lite sällskap så jag är helnöjd. Kan jag bara få min nyvunna löparkompis att inte springa jättefort också så blir det perfekt. :D


Nu ska jag inte röra bolldjävlen förrän nästa vecka, då bode det vara helt läkt tycker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar