tisdag 5 augusti 2014

Inte en enda tävling i år.

Jag inser nu att jag inte tävlat en enda gång i år ännu. Lite sent att köra någon tävling nu så det får bli som det blir. Blir en helt nu upplevelse att inte tävla någonting och sedan ge allt en enda dag på året.
Jag kommer visserligen vara med på kretsloppet i Borås också men det är bara ett mil-lopp och jag har absolut inga som helst förhoppningar om att kunna prestera något där utan jag kommer springa runt i ca 5 fart och vara ganska nöjd med det tror jag.


En del förspråkar att man ska tävla mycket och iden låter onekligen vettig. Inte omöjligt att det blir ett sådant upplägg nästa år men i år blir det som sagt en enda urladdning och förhoppningsvis blir den ordentlig så jag presterar maximalt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar