fredag 8 oktober 2010

Träningsklocka med GPS

Har konstaterat att det MÅSTE finnas GPS på pulsklockan jag ska ha. Har beslutsångest nåt så in i helv....
En Forerunner 305 som man inte kan använda som vanlig klocka men som har allt det jag vill ha eller en Forerunner 405 som är 1500 spänn dyrare. Nu kostade ju inte badrummet lika mycket som vi räknat med så då kanske jag kan lyxa till det :D.

Börjat inse att det här med löpning är inte är gratis. Det är inte bara att ta på sig skorna och ut i skogen.
Nu pratade jag med en arbetskamrat som kör med en 305:a och han var jättenöjd med den. framförallt att displayen var stor och tydlig. Det tänkte jag inte på att det viktigaste är ju att man på ett bra sätt kan tyda siffrorna när man är ute, inte att klockan ska vara snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar