fredag 10 juni 2011

Lite bättre idag.

Hittade det riktiga spåret idag runt sjön. Det blev 11,5km i 5:45 fart så det var helt ok. I början var det riktigt segt men efter par km släppte det. Var riktigt gött och jag hittade flytet flera gånger. En skillnad jag gjorde idag var att jag bara sprang och sket i själva löptekniken. Jag har på sista tiden försökt att springa så korrekt som möjligt. Kanske är jag ett hopplöst fall med urusel teknik men min kropp verkar gilla det ialla fall. Avslutade passet med att hoppa i sjön med skor och allt. De behövde verkligen tvättas av lite så det blev nytta med nöje idag.
ps. Var med och budade på ett par fivefingers idag. 390 kr var mitt bud på sista minuten. Tror ni inte att ett litet as lägger 400kr fem sekunder innan tiden går ut. Jag mitt dumma fån trodde ju att man åtminstone hade 1 min på sig efter sista budet men icke. Hade jag vetat om detta tidigare hade ju jag också försökt att lägga mitt bud så sent som möjligt. Fattar inte hur en auktionssite kan ha så dumma regler att de inte ens lägger på 60 sekunder efter sista budet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar