onsdag 15 juni 2011

Nästan långpass idag.

Kände mig i helt ok form idag så jag bestämde mig för att ett långpass på minst 15 km. Jag började de 2 första km i ett rasande tempo ca 4:50 men sen gick orken ur mig totalt och efter 3km undrade jag vad i helv. jag sysslade med.Ville bara kliva av gå hem, lägga mig i soffan och inte göra ett jota. Denna tokjobbiga känsla släppte efter ca 5 km när jag dragit ner på tempot till ca 5:30 fart. Dessutom kom jag på att jag inte ätit sedan 12:00,alltså ca 7,5 timmar sedan så jag fick naturligtvis värsta magknipen och var så ini bomben hungrig när jag till slut kom hem efter 13km. Jag kunde kanske fortsatt några km till men kroppen verkligen skrek efter mat så jag gick motvilligt med på att stoppa i mig ett par mackor när jag kom hem:D Känslan överlag idag var inte spec. positiv. Hade jag inte dragit på i början såhade nog passet varit roligar tror jag, men men man lär sig förhoppningsvis.
"Endast en dåre görom samma misstag två gånger"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar