lördag 16 juli 2011

Äntligen är Ultraintervallerna klara

Lyckades springa alla 8 intervallerna. De sista 2 var helt sjukt jobbiga. Hade knappt styrfart och det kändes som varenda lem i kroppen skulle gå sönder.I detta läget gav jag upp ambitionen att klara varje intervall på sub 60min. Det gick helt enkelt inte. Jag är trots de sopiga avslutande intervallerna väldigt nöjd. Jag har trots allt bara sprungit i ca 1 år och detta var min första ultraintervall. Förhoppningsvis kommer jag upp ur sängen imorgon men det är inte säkert då både lår och vader redan börjat småstrejka.

4 kommentarer:

  1. Strongt gjort. Jag är imponerad. Även om du är en Elfsborgare ;)

    SvaraRadera
  2. Idag blir vi serieledare :D

    SvaraRadera
  3. Med en match mer spelad. Och då bara på målskillnad. Kanske. Man skulle kanske gå och heja på HBK idag.

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat. Strongt att ta genomföra alla åtta.

    SvaraRadera