torsdag 28 juli 2011

Bara 1,5timar kvar nu.

Bara 1,5 timmar kvar nu innan vi ger oss ut. Första gången jag är lite nervös inför ett träningspass men det ska blir riktigt roligt och intressant och se hur kroppen klarar denna utmaningen. Om jag bara ska försöka sia lite om utgången så tror jag nog att det islutändan inte kommer vara så mycket träningspass utan kommer sluta med full tävling. Jag är verkligen orolig inför simmomentet. Inte en blekaste om hur detta kommer gå. I vanliga fall har jag ju inga problem med att simma, inte ens att crawla utan det brukar flyta på bra men det är i en basäng det inte i en läskig sjö med alla gäddor o annan skit som bara vänta på att naffsa i sig. (åtminstone känns det så). Kanske blir det bättre om man inte simmar själv :D. Nu ska jag bara samla ihop mina grejer, äta lite frukost sen kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar