tisdag 5 juli 2011

Formen som försvann

Sprang en riktigt tung mil igår. Pulsen studsade upp till 180 nästan direkt och sedan var det bara ett jäkla slit ända till 9 km då jag stannade och gick 1 km. Då hade jag ändå tagit några små pauser då pulsen börjat närmas sig 190. Antingen har jag någon i kroppen som inte är lämpligt eller så är det snuset som gör att jag gått upp så fasligt i puls. Jag kände mig helt kraftlös igår så jag förmodar att det är det förstnämnda. Ska testa och cykla nu ett par dagar och se om det blir bättre för så här kan jag ha det. Det är ju helt värdelöst.
Kanske är det helt normalt att ha sådana här svackor, kanske borde jag inte lägga för stor vikt på det men jag vill ju träna och ha roligt nu och inte känna att jag bara vill sluta springa när jag är ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar