söndag 10 juli 2011

Cykelpass + Löpning

Efter att ha vilat nästan en vecka nu så bestämde jag mig för att köra mitt första dubbelpass med cykel och sedan löpning. Drog iväg och denna gången kändes cyklingen mycket bättre efter att jag ställt in den hyffsat. Kanske måste jag skruva lite på inställningarna men  i det stora hela gick det bra. Efter ca 15km när jag kommit in i Borås så fick jag hjärtflimmer igen dock, eftersom jag var nära akuten så cyklade jag dit för säkerhet skull. Där träffade jag en riktig surkärring som skulle skriva in mig. Jag sa att jag hade puls på 220 då säger idioten -Det säger mig ingenting, jag vet inte om det är mycket eller lite. Har dom fan inga baskunskaper på akuten eller? Det enda hon tjötade om var att jag kunde inte ha cyklen med mig in. Så fan heller att jag ställer en cykel för 20000 utanför akuten helt olåst det gör jag barainte säger jag. Då kommer ett pucko till vakt och menar att han har uppsikt över cyklarna så han ser om någon blir stulen. Då är det ju redan för sent...djävla idiot. Mitt i detta tjaffset gick min puls ner til vanligt ialla fall så jag sa bara att jag skiter i detta nu. Jag vet vad det är och ni kan ändå inte göra något åt det. Resten av passet gick som det skulle, jag låg på ganska bra till Dalsjöfors och sedan snörade jag på mig löparskorna och sprang 10 km. Det gick inte jättefort men kändes ändå ok.
Förmodligen kommer jag ha ont som faen runt nötterna i morgon men jag ska bita ihop och inte gnälla för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar