onsdag 13 juli 2011

Formen tillbaka!!

Var ute i 12,5 km idag. Tiden slutade på 1.09. Riktigt nöjd. Det kändes som formen helt plötsligt fanns där. På flackerna kändes det som jag kunnat sprungit hur fort som helst men sen kom det gamla vanliga backproblemet där jag ALLTID bryter ihop och får syra men idag kändes tom backarna mera mänskliga.

Provade våtdräkten i sjön också i morse.Fy fan vad jag måste öva teknik säger jag bara. Kändes bara obehagligt att skumpa omkringi pölen.Ska köpa mig ett par simglasögon och en näsklämma så kanske det går lite bättre. Annars är livet helt ok nu. Känns som jag kommit igång igen och allt flyter på hyffsat. Ska även försöka mig på att köra 8 ultraintervallerna på Lördag. Min sambo är lite småtokig ang denna idedå mitt hjärta är lite "fucked up" men hon är inte hemma på Fre-Lör så jag kommer förmodligen köra dem ändå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar