fredag 7 oktober 2011

Maran närmar sig

Nu är det bara ett dygn kvar tills första maran går av staplen. Har igentligen inga förhoppningar alls känns det som utan det får gå som det går helt enkelt. Det har varit mycket med jobbet och familjen de sista veckorna så träningen har helt klart blivit lidande. Jag har ialla fall klämt in lite gympass så musklerna inte försvunnit helt. Flåset hade jag ändå inte kunnat förbättra nämnvärt på 2 veckor så nu är det bara att bita ihop och köra på. Glömt att köpa rödbetsjuice också så det får bli helt naturligt denna gången. Däremot har jag börjat ta 2 tabletter av kosttillskott för A och D vitamin plus att det var lite järn,kalcium och annat göjs i. Jag har fått för mig att jag kanske har brist på något men vet inte vad så jag tänkte testa om detta ger något.

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu på din maradebut.
    Hoppas att alla 42195 meter känns bra i kropp o själ så att det blir en positiv upplevelse.

    SvaraRadera