torsdag 7 juni 2012

Lite cykel och lite löpning.

Vi skulle köra lite triathlon idag men det blev bara cykel 16km och löpning 2 km då det var svinigt kallt i vattnet. Bara efter 20 m fick både jag och Mats "ishjärna", sån man får när man äter glass för snabbt ni vet. Vi skippade simmet och körde på de andra distanserna istället. Jag är fortfarande i ursunkig form och förkylningen och halsen blir bara värre, så nu får det bli lite lugnare pass tills på Lördag, bita ihop och bara klara igenom skiten. Känns som jag skiter i vilket nu faktiskt. Jag vet att det kommer gå sakta så det får gå som det går.
Monterade  min cykeldator idag som jag fick i 40-års present från jobbet. Jag tror att jag fick till det ganska bra. Det kommer bli premiär även för denna lilla manick. Jävla skit är det med förkylningen. Jag ska bara köra denna tävlingen, sedan blir det totalt träningsstopp tills det gått över. Kan ju fan inte ha det så här hur länge som helst. När jag kollade pulsen och ställde in cykelklockan så skulle man sitta ner och bara ta det så lugnt som möjligt under 5 minuter. Min puls kom ner i 72 som lägst. Helt sanslöst högt. Jag som varit ner på 45 i mina bästa perioder. Snart orkar jag inte skriva mer om skiten. Bara så himla trött på att gå och vara småsjuk hela tiden. Kan ju har med kosten att göra också, kan ju vara så att jag får nedsatt immunförsvar pga brist av något. Men det är ju inte helt lätt att veta tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar