måndag 11 juni 2012

Vad ska man göra nu då ?

Nu är de stora målen för året avklarade och vad ska man träna inför nu då ? Jag är kluven i 10 bitar tror jag. Jag vill göra följande:

Ironman 2013
Förbättra Marathon tiden.
Förbättra PB på Halvmara.
Under 45 min på Milen.
Träna mer Triathlon

Hur fan ska man träna för att få ihop allt detta ? Det känns som det varken kommer bli hackat eller malet om jag försöker mig på allt. Antingen får jag göra som nu, med allsidig träning och så får det bli vad det blir eller så får jag helt enkelt bestämma mig för EN grej och köra stenhårt  mot den. Ironman räknar jag nästan bort lite, det får bli höst/vinter motivationen. Det hade ju varit roligt att prestera lite bättre på Kretsloppet i höst så kanske är det i den änden jag ska börja. Får jag upp farten på milen så drar ju det med sig halvmaran i alla fall. Sedan är det ju det här med cykelvasan också. Den har jag inte ens tänkt på ännu. Hur som helst, det kommer bli ordentligt med träning nu framöver. Bara skiten i kroppen försvinner så blir det fullt ös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar