fredag 1 juni 2012

Återhämtad och redo igen,

Var lite oroligt att jag kört på för tidigt men idag kändes kroppen hur bra som helst. Lite öm i vaderna var jag men det är bara känningar efter cyklingen och är helt normalt. Jag tror ta mig fan att jag är återställd efter BUM 50 nu. Ialla fall skademässigt. Nu ska jag bara försöka få upp flåset lite också. Det har ju varit skitdåligt med träning den senaste 1,5 månaden. Får nog ta och köra mycket mängd nu någon månad och sikta in mig på cykelvasan och något lopp i sommar. Vore kul att köra en "riktig" halvmara bara för att sänka personbästa. Kanske blir det Göteborg Marathon i slutet av året igen. Det finns så himla många tävlingar jag skulle vilja delta i men man får väl helt enkelt sålla lite grand och se om man får ihop det med familjelivet,jobb och annat.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar