onsdag 20 juni 2012

Pulsen på väg ner..

Tror ta mig tusan att det släppt lite i kroppen. Igår kväll och idag ligger jag på en arbetspuls på ca 56 slag. Igår kväll var den nere på 52 innan jag skulle gå och lägga mig. Kanske, kanske håller det på att rätta till sig. Igentligen så stör ju inte den höga pulsen mig i det vardagliga livet men så fort jag ska anstränga mig lite så sticker pulsen iväg som ett skott och lägger sig väldigt högt så jag orkar helt enkelt inte träna speciellt länge trots att jag tar det lugnt. Frågan är nu om jag ska våga mig ut eller om jag ska vänta ännu längre. Inte tränat regelbundet sedan 14:e April nu. Två månader åt helvete men hoppas hoppas nu att det slut på tramset så kan jag kanske göra en hyfsad cykelvasa åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar