söndag 11 september 2011

Inte en meter i helgen.....

Jag har inte sprungit en meter denna helgen. Däremot har jag tränat ala` Colting. Jag och svärfar tog ner ett gäng träd och satan vad mycket grenar och skit det blir av dom. Sågat och dragit träd hela helgen så jag får räkna in det som strykestäning i träningskalendern :D Lite surtatt jag inte kommit iväg en på en kort tur men jag sattsar på ett lunchpass på löparbandet 5-7 km och kanske en snabb tur i morgonkväll. Sedan blir det fullt fokus på Kretsloppet på Lördag. Ska köra 12 km lugnt pass på Tisdag, Fartlek på Onsdag och avsluta med någon slags intervall på Torsdag. Vila och lite snabba rusher bara på Fredag sedan så smäller det med en tid på ca 47 min på Lördag. Planen är lika enkel som genial :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar