fredag 2 september 2011

Träningshelg kanske...

Min sambo är iväg i Stockholm på tjejmilen och kommer inte hem förrän på Söndagkväll. Detta innebär ju att det skulle vara perfekt med en riktig träningshelg. Springa,simma cykla,gymma lite när man känner för det. Hoppas bara mina barn ställer upp på detta :D. Tur att de är så stora nu (9 och 14 år) att jag kan lämna dem själva en stund. Detta kanske jag skulle ta och planera upp efter intervallpasset med jobbet och fotbollen ikväll. Yepp nu har jag suttit här i säkert 30 sekunder och funderat. Så får det bli.

"Träningshelg is da shit"

1 kommentar:

  1. Tjejmilen skulle jag oxå ha varit till...
    men det går inte alltid som man vill här i livet.
    Hoppas din helg blir bra, och att du får till lite av den träningen du vill.
    Skönt när barnen börjar bli lite större, så man kan ta sig lite lyxtid i form av lite träning :-)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera