måndag 28 november 2011

Äntligen igång igen.

Nu djävlar kör vi igen.......Efter 1,5 v träningspaus så är jag laddad som ini helv. Jag var till och med så laddad att jag gick upp 06:20 idag, slängde mig i bilen och knackade på Friskis dörrar när de öppnade 07:00. körde 4,2 km och lyfte lite skrot sen bar det iväg till jobbet. Vet inte om det är träningen eller det att jag inte ätit några kolhydrater idag som gör att jag känner mig helt speedad. Kanske fick kroppen ett lyckorus när den äntligen fick springa igen.

Låg och kollade min vilopuls igår kväll föresten. Lyckades "vila" ner mig till 51/min vilket får sägas är ett riktigt bra tecken. Låg där någonstans i April då jag var i bra form. Kanske kanske börjar jag närma mig något som heter form snart. Fick dock ett litet bakslag idag när jag körde på morgon då pulsen gick upp och stannade uppe så fort jag körde i över 5:45 fart. Vet inte alls hur jag ska tolka det. Kanonpuls i viloläge men toghög puls i träningsläge ? Tror jag ska ta det lite lugnt denna veckan och sedan dra på utav helvete nästa istället.....eller inte...jag vet inte varken in eller ut längre. Blir nog fullt ös medvetslös = skada och sen sitter jag där och lipar istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar