tisdag 1 november 2011

Undrar om det är möjligt ??

Sitter och förösker planera vilka tävlingar och mål som jag ska ha för nästa år. Göteborgsvarvet är givet och det hade varit roligt att springa Stockholm Marathon. Detta blir nog inga problem att klara. Nu har jag dock fått den exelenta iden att kankse anmäla mig till TEC2012 i 50 miles klassen.
Detta innebär följande:
TEC2012 14 April
GBG varvet 11 Maj
Stockholm Marathon 2 Juni
Rent teoretisk borde det gå att få ihop men frågan är hur sliten jag kommer vara efter TEC2012. 8 mil är ju ingen lek direkt och det krävs säkert 2 veckors vila efteråt. Då kommer säkert prestationen i GBG varvet bli lidande. Det värsta är att nu när jag fått TEC2012 på hjärnan så kommer jag inte kunna släppa detta. Får ta och fundera någon dag till innan jag tar ett beslut. Verkar dock som man måste vara ganska kvick men anmälan då det bara finns 160 platser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar