måndag 25 februari 2013

Veckan började ju så bra.

Förra veckan var jag i Bremen och jobbade Mån - Fre och jag var väl lite tveksam till hur mycket träning det skulle bli.
Jag fick ialla fall till träning Mån - Ons men sedan ballade det ut totalt. Vi gick ut och käka de på Torsdagen så där rök den träningen, inte fan kom jag upp på Fredags morgon heller så det sket sig det med. Lördag ?? Ner till Skåne och hem igen lagom till Melodifestivalen så där försvann den dagen också. Söndagen låg jag i 2 timmar och snoozade så det blev inget planerat långpass då heller. Däremot blev det 10 km med 6x200m backintervall.
Backen var både snöig och isig så det var en uppenbar risk för skada men jag klarade mig och i stort så gick det väl ok även om farten nog är långt borta.
Idag skulle jag tränat lite på lunchen men hade glömt skorna hemma så där satt jag i gymmet fullt omklädd men utan skor :(. Det vara bara att byta om och åka tillbaka till jobbet igen.
Borde få till lite simning idag ialla fall. Det gick ju sådär i Tyskland så jag hoppas på att det ska gå lite bättre idag. Troligen blir det bara lugn distans med minsta möjliga på frestning då axlen fortfarande ömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar