tisdag 2 augusti 2011

Formen är på G

Var som sagt ute och körde lite intervall igår med min store pojk. Han skötte sig riktigt bra måste jag säga. Vi kroknade lite på slutet så istället för 2x15min blev det 2x13 minuter. Det gick i 4:47 fart så det känns riktigt bra nu. Om värmen bara lugnar sig lite så blir det cykel 35km och löpning 10 km i lugn fart idag. Nu ska vi bada så kanske kan jag klämma in lite simmning också.
Märkte en tydlig skillnad igår när jag var ute. Jag hade nämligen gått och klunkat vatten i stort sett hela dagen. Hade ont i huvudet så jag gjorde självdiagnosen vätskebris och fyllde på dipåerna ordentligt. Detta gjorde nog att löpningen blev betydligt lättare änden varit det sista. Kanske har alla "förståsigpåare" rätt om vätskan trots allt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar