fredag 19 augusti 2011

Intervall med jobbet

Körde intervall träning med jobbet för andra veckan i rad idag. 400-300-200-100 m X3 med 1 minuts vila i mellan. Gick i ca 3:50 - 4:20 fart så det gick undan idag. Kände nog att jag kunnat köra en rep. till men vi körde  lite lätt nerjogg sista km istället. Inte fan känner jag mig snabbare men det positiva är att det blivit mycket träning sista veckan så det känns som om formen kanske kommer snart. I morgon ska jag försöka komma upp innan familjen och bege mig ut på en 26 km runda. Jag cyklade samma sträcka i Torsdags och tänkte att det kan bli ett lagom långpass för marathon träningen. Jag har fruktansvärt svårt att komma upp på morgonen bara så det är verkligen ett stort KANSKE om det blir av eller inte men ambitionen finns där ialla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar