onsdag 24 augusti 2011

Gyminstruktioner på Friskis.

Jag har haft gymkort på Friskis i snart 2 år men inte brytt mig om att få ett ordentligt schema samt genomgång av maskinerna men idag blev det ändring på den saken när min syster hängde med för 1:a gången och gymmade. Jag fick ett schema som var anpassat efter löpningen som jag önskade, och min syster fick ett schema baserat på förbränning. Nu ska jag ta mig fan bli starkare i musklerna så jag inte viker ner mig när det börjar ta emot. Vet inte hur mycket gymmande kommer att göra för min löpning men det kommer ialla fall inte bli sämre och rent logiskt så kan det ju inte skada att få lite extra muskler på benen även om det inte är exakt de musklerna man använder när man springer. Jag tror detta kommer bli riktigt bra. Jag kanske till och med får lite muskler på bröstet att ståta med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar