torsdag 25 augusti 2011

Första triathlon passet idag.

Ska med en arbetskamrat och köra triatlonträning idag. Skulle varit med redan förra veckan men det kom lite i mellan så idag ska det bli av istället. Blir väl ca 1000m simmning 2,5 mil cykel och en 5 km löpning. Återigen blir jag orolig för min trånga våtdräkt och att simma i den. Sist fick jag ju kramp i vaden när jag försökte crawla och nu har jag tränat vader som attan det sista så jag känner verkligen att det krampar redan nu om jag sträcker ut i fel ställning. Bortförklaringar kanske men jag ska ge det ett försök och köra frisimm så länge det går och sedan övergå i bröstsim.
Måste dock ut minst 10 km till idag och löpträna om jag ska klara den där himmla ön runt....bara 4 mil kvar på 5 dagar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar