söndag 18 december 2011

Långpass med SOK knallen och Gbg varvet.

Idag blev det långpass med SOK Knallen. De hade kombinerat sin egen långpassträning med Gbg-varvets träning. Det var säkert 30 st som hade slutit upp. De som ville kunde springa med knallen, lite längre och lite högre tempo. Det gick i 5:40 fart i genomsnitt. 20 km blev det sammanlagt.Jag fick tom in 3 km farthöjning till ca 5:00 fart och en djävla lång backe på 800 m i passet. Jag trodde mina ömma vader skulle sprängas efter passet. Nu har jag gått omkring i mina kompressionstights sedan 12:00 samt att jag har utfört egen massage i ca 30 minuter på mina stackars vader. Börjar släppa lite nu. Hoppas bara mina fotknölar och vader rättar till sig snart.
Jag vet naturligtvis att jag borde vila ett par dagar för att få bukt med vader och allt men just nu är det så jäkla kul att träna så jag kommer chansa på att det går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar