tisdag 17 juli 2012

Kära gamla Kransmossen

Jag var som sagt jäkligt omotiverad till att träna idag men när klockan närmade sig 21:00 så bestämde jag mig att nu drar jag till mitt kära gamla Kransmossen för att få lite extra motivation. Det var där jag tog mina första stapplande löpsteg för ca 2 år sedan. Då var det 3 km som gällde, idag blev det 8,3 km. Jag tog det lugnt de första kilometrarna och tryckte sedan på 1 km i 4:30 fart. Stannade lite och plockade bort sten ur sulan och sprang bara på känsla den sista biten. Nu känns det naturligtvis skitgött att jag kom ut. Det enda jag missade var ett avsnitt av Top Model så det var helt klart värt det :D
I morgon blir det till att ta tag i mina cykel problem. Måste byta slang på bakhjulet på racern och byta trampor på MTB:en. Aldrig bytt slang på ett bakdäck förut men det kan ju inte vara jättesvårt tycker man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar