tisdag 28 augusti 2012

Arbets EKG idag.

Idag var jag och gjorde en arbets EKG på lasarettet i Borås. Fick sätta mig på en träningscykel och sedan fäste de på mig en massa EKG "pluppar"på bröstet. Satt och cyklade i 7-8 minuter och jag fick slita ordentligt pga mjölksyran. Till slut var det bara att ge upp och inse att bättre tränad än så här är jag inte.. Jag var uppe i 280 watt och syran stod upp i öronen på mig. (Läkaren var ju inte sen att säga att -Igår hade jag en kille inne som kom upp i 400 watt men han var yngre än du) Tyvärr visade inte kurvorna något så nu blir det hjärtröntgen och någon slags bärbar EKG som jag ha med mig ett par dagar. Lite otrevligt är det att de inte hittar vad som är fel. Visserligen säger alla läkare jag talat med att det inte är någon fara att träna men och andra sidan så vet de ju inte vad som är fel heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar