tisdag 17 september 2013

1:a dagen....

Då var jag igång då. Ni får ursäkta om det bli lite drygt när jag listar vad jag ätit etc men jag har bloggen som en dagbok där jag vill kunna gå tillbaka och reflektera lite över vad jag gjort.

Status idag: 69,4 kg, ser inte klok ut på kort men jag kommer kanske lägga ut ett par om jag vågar.

Mat:
2 ägg med majonäs
8 koppar kaffe
En frukt och grönsaks smoothie(Enegi varianten från Raw Food i Borås
Vatten
5 bitar fläskfile med ca 10 Broccoli och gräddsås

Känns som det blev lite för lite mat idag så jag ska öka på äggen lite samt käka lite Keso också i morgon

Träning: 1000m simning samt 14 km löpning

I det stora hela har det varit en bra dag både träning och matmässigt. Jag har haft ett bättre humör än på länge. Det enda är att magen tycker den fått för lite mat:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar