onsdag 25 september 2013

Dag 9. Fettdriften är igång.

Inte mycket att skriva om idag. Fick köra runt och leta efter minsta pojken under min träningstid istället. Sedan blev det Elfsborgsmatch med förlust borta mot BP, efter det ville jag bara gå och lägga mig. Får ångest över min uteblivna träning. Varje gång jag börjar komma igång så tar jag en vilodag efter och sedan är det som att komma igång igen efter uppehåll. Jag vet ju att det bara är att träna på varje dag så släpper det men det går trögt nu.
Det positiva är att maten går finfint. Nu är jag verkligen igång med det. Har ingen hungerkänsla och jag tror faktiskt att detta kan funka riktigt bra denna gången.
Planen är att jag ska "fuska" lite med något mer kh några timmar innan träningspasset och sedan äta lite protein och kh direkt efter passet men i övrigt köra strikt LCHF. På detta sättet kan jag tillgodose mig lite mera glykogen som behövs vid träningen och även snabba på återhämtningnen en aning men ändå få kroppen till att använda fett som primärt bränsle. Det är planen, sedan får jag utvärdera efter ett par olika pass och se hur det fallit ut.

Dages matlista:

1 tallrik med Turk/vanlig yogurt +linfrö och melonkärnor

3 skivor kötfärslimpa
2 msk grädde
10 skivor smörgåsgurka
2 nävar blandsallad
1 potatis
1 dl gräddsås
5 koppar kaffe

3 stekta ägg
2 skivor stekfläsk
1 tsk olivolja
5 st mini tomater
1,5 dl 3% mjölk
10 st macademia nötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar