söndag 22 september 2013

Dag 6 med Söndagslöpning

Idag kom jag ut på förmidagen och sprang ca 13 km i 6:00 tempo. Jag laddade med en kopp kaffe och sedan ut bara. Det gick helt ok. Lite kraftlöst kanske men i det stora hela var det ett skönt pass. Körde några fartökningar och sedan ner i lunkfart igen.
Idag hade vi syrran och hennes familj på besök och sambon gjorde tre rätters så det blev lite si och så med LCHF men i morgon ska jag köra vidare. Det går riktigt bra nu faktiskt. Känns helt normalt (innan middagen) och nu när jag frossat lite KH så känns det nogännu bättre :D

2 ägg
1/2 Avocado
1 msk kaviar
1 dl mjölk
1 tallrik med grek + vanlig yogurt samt lite linfrö och melonkärnor
6 koppar kaffe
Sallad,pinjenötter,torkad skinka,honungsmelon (förrätt)
Gulash Soppa med paprika,ryggbiff,potatis (huvudrätt)
Pannakotta med hallonsylt och vit choklad (efterrätt)
Liten bit dajmtårta. (efterrätt)
2 små bitar hemgjort bröd
2 glas cider

Inte optimal mat men ändå inte superkasst. Lite måste man ju unna sig när det är finmiddag.

Nere på 69,1 kg i morse efter passet, Efter förra veckans Måndagspass stod vågen på 69,5
Det går sakta men säkert neråt vilket är positivt. Kan ju inte vara jättesvårt att nå 67 kg inom kort tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar