onsdag 4 maj 2011

59 Mil avverkade.

Kikade på min träningskalender idag och såg att jag sprungit 59 mil hittils i år. 100 mil lär ju bli en baggis och komma upp till innan året är slut. En liten motivationshöjare ialla fall :D. Jag tar alla chanser nu för att höja motivationen. Sprang 5 km igår och det köndes bara tungt och skittråkigt. jag vet ju att det kommer sådana dagar ibland men då brukar jag ta till nåt extremt nästa pass för att komma upp ur träsket, ex springa längre än någonsin eller snabbaste 1 km, eller något liknande. Nu vågar jag mig inte på något sådant utan det får bli andra saker för att hörja motivationen.
En annan grej som jag längtar till är att komma iväg till Turkiet den 27:e maj. Det ska bli riktigt fint att barfota träna på stranden på morgonen. Springa 10 km o sen ner i havet, lägga sig på en solstol och bara hinka i mig massa kaloririk öl :d (Har all inclusive för första gången).

En härlig turiststrand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar