söndag 8 maj 2011

Nya Mål, nya utmaningar.

Nu när gbg-varvet snart är avklarat så kommer ett marathon bli nästa mål. Märker att jag redan börjar ställa in mig på det. Ska naturligtvis inte göra något som "fuckar" upp halvmarauppladdningen men jag är helt övertygad om att om jag sätter upp målet att köra en marathon så kommer jag klara sub 100 på halvmaran av bara farten om jag inte knäcker det 21 maj. Ett rimligt mål borde vara sub 4h. Kan jag bara få in lite längre långpass samt lite mer styrketräning så kommer det gå som en dans. Jag menar hur svårt kan det vara....4,2 mil. enkelt *ler*

2 kommentarer:

  1. Kul att du vill springa Marathon. Vilket siktar du på? Stockholm 2012?
    MVH Olov

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt en tanke på Göteborgsmaran nu i år men vet inte riktigt. Jag vill ju att första maran ska vara en ordenttlig upplevelese så jag är lite kluven hur jag ska göra

    SvaraRadera