söndag 29 maj 2011

Turkiet

3:e dagen i Turkiet nu. Vädret 'är underbart, 26 grader med lite vind. Ibland kommer det ett moln och svalkar av lite, helt perfekt, Det som inte är perfekt är att vi tagit "all inclusive". Det blir väldigt mycket mat och många fler öl och glas vin än jag är van vid. Dessutom så är inte foten hel ännu så jag drar i mig en voltararen varje morgon och drar iväg ca 3-4km sedan värker foten som attan framåt eftermiddagen. Idag är första dagen som foten känns ok även vid 4 snåret så i morgon KANSKE jag kan köra för fullt på stranden bland alla vildhundar och vildkatter. Jag kommer förmodligen komma hem i tokdålig form pga alla öl och för dålig löpträning, som tur är har jag ett par månader på mig innan kretsloppet som är nästa halvseriösa lopp jag ska köra. //Over and out from Bodrum Turkey
Lätt rosa = ingen solning i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar