tisdag 3 maj 2011

Lyssnade faktiskt på kroppen idag.

Enligt träningschemat så var det intervallträning idag. Tog en funderare och kom fram till att eftersom det även är intervallträning med gbg-gänget i morgon så hade nog kroppen pajat totalt. Jag körde 5 km i 5:20 tempo med 165 i medelpuls. Riktigt bra formbesked faktiskt. Hade lite känningar i högra knät när jag började men slutade med att jag hade ont i andra knät istället. Nu efter ca 2 timmar känner jag ingenting. Kanske finns det hopp ändå.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kom in här från Mathias blogg och läste lite bakåt.

    Gå till en idrottskunnig naprapat så kan han/hon titta på dina skavanker. De känner om t.e.x ryggen inte är riktigt rak vilket kanske leder till konstiga belastningar i benen..... Det kan vara vad som helst men jag hade låtit någon titta på det.

    MVH

    SvaraRadera
  2. #Lennart, Jag ska faktiskt till en Osteopat i morogn, ska ge det en chans och se vad hon kan göra, annars får det bli en läkare/naprapat som har kolla på idrottskador som du säger.

    SvaraRadera