måndag 2 januari 2012

Jag erkänner...jag är en sopa

Dagen som började så bra. Jag gick upp redan vid 8:15 och gjorde lite kaffe samt gjorde i ordning frukosten som bestod av en riktig god och nyttig omelett. Bra, jag väckte min sambo som fyllde år, gav henne presenter, alla var glada, sedan började förfallet. Vi kom inte i ordning förrän ca 12:00 och då var det dags att börja tänka på lunch samt att göra i ordning hemma innan gästerna skulle komma. Vi tränar efter dom gått hem sa vi. SURE!! Sista gästen gick hem kl 21:00 inte fan blev det någon träning då. Det värsta av allt var att jag satte i mig en massa kakor,dricka och annan skit så jag mår jätte illa, plus att jag har ångest för träningen. Jävla bra start detta blev då :( Jag överlever nog detta med men det känns så djävla pissigt nu bara. Tur att det bara gått 2 dagar på det nya året. Då finns det ju ialla fall tid att reparera skadan ..

1 kommentar:

  1. vet att detta är lätt för mig att säga.. men försök att inte få ångest över det faktum att ni hade trevligt och åt gott.
    Och förfallet ska vara i bra många dagar innan vi kan kalla det förfall.
    En dag som denna kan rent av vara bra, då man hela tiden tränar och tänker på hur man äter.. så sätter man fart på kroppen när man "lurar" den.
    Hoppas det känns bättre idag!

    SvaraRadera