onsdag 11 april 2012

1 månad kvar till GBG-varvet.

Nu är det bara 1 månad kvar tills Göteborgsvarvet och jag börjar känna mig lite stressad ska jag erkänna. Träningen har väl gått hygligt under vintern och uppenbarligen så finns det lite fart under skorna också ibland men långpassen har det blivit lite snålt av. Det har dessutom blivit alldeles för lite träning de sista veckorna. Jag har ingen "bra känsla" i kroppen för tillfället. Hoppas den dyker upp snart för snart börjar ju tävlingarna. En annan sak som jag inte blir riktigt klok på är kosten. Hur fan ska man äta igentligen för att prestera så bra som möjligt. Det enda jag vill är att någon som har koll säger till mig - Ok du väger så här mycket, du tränar så här mycket i veckan DÅ ska du äta så här före och efter träning och mellan passen ska  du äta så här. Hur djävla svårt kan det vara ?? Nu säger ju alla olika och det är ett himmla tjatande om att man är olika och blablabla. Jag köper inte det. SÅ djävla olika är vi inte. Jag inbillar mig att det finns sätt som passar de flesta. Sen kanska man måste laborera lite för att nå de sista 10 % men så är det ju med allt.

1 kommentar: