torsdag 5 april 2012

TRX för 3:e gången.

Igår var jag med en vän på mitt 3:e TRX pass. Denna gången kändes det helt ok. Jag tror att styrkepassen med Knallen samt att jag rent allmänt blivit lite starkare gjort att jag inte behöver slita lika mycket som tidigare. jag vägde mig igår på min "hightech" våg och den visade faktiskt att jag gått upp 1kg i muskler så det var ju lite trevligt. 68,5 kg ligger jag på nu och ska nog inte gå ner mycket mer. Kanske att jag försöker gå ner lite till inför GBG varvet men jag ska ta det lugnt med viktbiten nu och bara köra på. Går jag ner lite till eller upp något kg spelar inte så stor roll. En extra rolig grej med att gå ner är ju att det lilla av muskelpaket man har på magen faktiskt börjar att synas lite mer. Jag skulle nog kunna deffa ner mig till Beach 2012 och gå in på gymmet och lyfta tunga vikter så jag får lite massa. Kul att veta att man ialla fall skulle kunna om man vill.

2 kommentarer:

  1. Häftig bild på dig. Men du får nog träna lite mer på dina biceps..

    SvaraRadera
  2. Jo dom är lite klena. Måste träna mer armar om jag ska bli snabb ju :D

    SvaraRadera